25 Mayıs 2016 Çarşamba

Tenisin Prensesi: Çağla Büyükakçay

Merhabalar,
Bu saatte beni yazı yazmama iten sebeplerden biri: Çağla Büyükakçay
Tenisin Prensesi diye adlandırıyorum onu. Türk genç kadınlarının idolü..
Bakalım nasıl buralara kadar gelmiş. Ama biz şimdi duyuyoruz..
KPSS Lisans Genel Kültür sorularından biriydi. Oysa ben Aziz Sancar'ı sorarlar diye tahmin ediyordum.
Soruyu hatırlamayanlar için:
2016 yılının Nisan ayında, elde ettiği başarılarla
Kadınlar Tenis Birliği (WTA) tekler sıralamasında ilk
100’e giren Türk bayan sporcu aşağıdakilerden
hangisidir? 
Tabii ki de Cevap : Çağla Büyükakçay

Güncelleme yapıyorum hemen: Bakınız 
Çağla şimdi Roland Garros ana tablosunda 2.turda!
Kendisi de bir Tweet atmış. 

 Peki Çağla Büyükakçay Kimdir?
Adanalı, 1989 Doğumlu. 8 yaşındayken tenise başlamış. 4 sene sonra Türkiye Klasman Turnuvası ve Türkiye Kapalı Kort Turnuvası şampiyonu oldu. 14 yaşında Enka Spor Kulübü'ne transfer oldu. 15 yaşındayken, Türkiye Fed Kupası Takımı'na seçilen Türk tarihindeki en genç kadın milli tenisçi oldu.
Ayrıntılı bilgi için : http://www.wtatennis.com/players/player/11570/title/cagla-buyukakcay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...