27 Haziran 2012 Çarşamba

Her gün bir Film+Şiir+Karikatür&Haftada bir Kitap.. :)

Merhabalar, en son yazımda iş bulma durumundaydım ve sonuç olarak hiçbir yerden ne olumlu ne olumsuz bir yanıt gelmedi maalesef. Şuan hep tatil modundayım. Saçma sapan şeyler yaptığımı farkedip zamanımı boşa harcadığımı,içten içten vicdanen rahatsız oldum. Bunun için aklıma güzel bir fikir geldi. 
 "Her gün bir Film+Şiir+Karikatür&Haftada bir Kitap" etkinliğimizin adı:)
İlk paylaşımımı da bu yazının devamıyla yapıyorum. Normalde kitap okumayı sevmeyen bir insan olarak(akademik kitaplar haricinde) kitap okuma alışkanlığı edinmek istiyorum. Kitaplığımda varolan kitaplara göz attığımda elime aldığım kitap: 
"Madam Bovary" Gustave Flaubert'in Dünya Klasikleri arasına girmiş olan romanı.
Etkinliğimize göre kitabımızı 1 haftada okumamız gerekiyor umarım işler yoluna girer:)
Detaylı Bilgi İçin:http://tr.wikipedia.org/wiki/Madame_Bovary 
Gelelim Filmimize ağır bir film seçtiğimin farkındayım ama izlemek istiyorum. Tarihi, Dram, Romantik ve Savaş türünde yönetmeni Xavier Beauvois. Fransız 2010 yapımı bir film. 2010 yılı Filmekimi'nde de gösterilmiş. Hem ismi hem de konusu bakımından dikkat çekici ve merak uyandırıcı. Detaylı Bilgi İçin: http://www.imdb.com/title/tt1588337/
Tanrılar ve İnsanlar
İzlemek için: http://direkizle.net/tanrilar-ve-insanlar-izle.html
Gelelim Karikatürümüze, Uykusuzlar'dan Uğur Gürsoy'un kaleminden çıkan Fırat karakterinin bir karikatürünü paylaşıyorum:) 
 Gülmeye devam:):):)
Şiirler noktalıyorum yazımı. Bu şiiri dün facebookta arkadaşlarımdan biri paylaşmıştı okuyunca çok etkilendim çok hoş. Aslında Asaf'ın şiirleri başkadır ama bu da güzel :)
Fotoğraf / Cemal Süreya

Durakta üç kişi
Adam kadın ve çocuk

Adamın elleri ceplerinde

Kadın çocuğun elini tutmuş

Adam hüzünlü

Hüzünlü şarkılar gibi hüzünlü

Kadın güzel

Güzel anılar gibi güzel

Çocuk

Güzel anılar gibi hüzünlü
Hüzünlü şarkılar gibi güzel


Kaynak: http://epigraf.fisek.com.tr/index.php?num=40

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.. Hoşçakalın.. İyi okumalar,iyi seyirler, bol kahkahalar, bol düşünceler..


NOT: Kitabı hala bitiremedim. Filmi izlemedim. Programa uyamadım:( bunlar acı itiraflarım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...