24 Mayıs 2014 Cumartesi

Son Finaller..


Üniversite hayatımın son finallerine çalışmaya başladım. Umarım sınavlarım güzel geçer. Çok mükemmelliyetçi bir yapım var, sınav zamanı yansıtamayabiliyorum.. Aşırı sinir, stres, uykusuzluk biriktirmeyi başarıyorum maalesef:s Yeni yöntemler deniyorum. 1 Saat yogadan sonra, spotifydan Mood Relaxing parçalar dinlemeye çalışıyorum, Şuan Songs For Sunsets dinliyorum. rahatlatıcı, güzel müzikler çalıyor. Bir yandan annemin yaptığı limonlu kekim ve çayım:)
eee daha ne olsun di mi?:)
Sınavlara çalışmadan önce bir çalışma planı hazırlıyorum. Nasıl çalışacağımı gözden geçiyorum.
Ufak bir çalışma taslağı çıkarıyorum. Elde ne varsa onları dökmeye çalıştığım bir iş bu.

Düzenli uyku + Sağlıklı Yemek + Verimli Zaman+ Doğru Odaklanma Şart!

Herkese şimdiden başarılar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...