6 Mayıs 2016 Cuma

Evinizde Ay Işığı :)

Dekorasyon dekorasyon dekorasyon...
Son zamanlarda en çok ilgi çeken konu: dekorasyon.
Eskiden o kadar değil ne oldu bilmiyorum:)
Tasarıma bayılıyorum. Dekorasyonu seviyorum. Özellikle pragmatik yaklaşımları seviyorum.
Kova burcu olduğumdan mıdır nedir. Bir gece mavisidir, gökyüzüdür, doğadır hep beni çeker.
İşte bu nedenlerden ötürü sanırım. Sizlere Moon Lamplerden bahsedeceğim.


Bir tasarım böyle bir güzel olabilir ya...
Evinizin her köşesine birer ay ışığı koyabilirsiniz.

Fotoğraflara baktıkça büyüleniyorum.
Düşünün karanlık bir ortamda odanızdasınız. Elinizde kitabınız yanı başınızda bir ayışığı.. Ne kadar güzel olurdu di mi?


Tayvanlı bir tasarımcının ürünü Luna Moon Lamp. Acorn Studio şirketi tarafından yapılmış.
Bu aydınlatmanın bir sürü boyutları var.


Aşağıdaki verdiğim linkten boyutlarını seçerek satın alabilirsiniz.
Luna fiber glassdan  ve toksik olmayan kauçuktan yapılmış bir ay şeklinde aydınlatma. Evinize ay ışığını  getiriyor. Luna'nın en küçük boyutu XXS 65 dolardan başlayıp, en büyük boyutu XXL 875 dolara satılıyor.
Luna'nın en iyi özelliği  ısıya, suya ve çarpmalara karşı dayanıklıdır.
Luna'nın videosunu da paylaşıyorum sizlere.


Ayrıntılı bilgi için: https://www.indiegogo.com/projects/luna-bring-the-moon-along-with-you#/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...