8 Aralık 2012 Cumartesi

Net Languages - Yök'ten Online İngilizce Eğitim

Merhaba Herkese,
uzun zamandır keşfettiğim güzel,faydalı ve eğlenceli bir siteden bahsetmek istiyorum.Gerçi üniversitemin web sitesinde de duyuruldu fakat çok fazla yaygın olmadığını düşünerek özellikle paylaşıyorum.Yök tarafından üniversite öğrencileri için geliştirilmiş Net Languages adlı online eğitim sistemiyle anlaşmalı olarak ücretsiz online ingilizce öğretiliyor.Kolay bir üyelik kaydıyla dahil olabileceğiniz sistemde seviye seviye ünitelerdeki dersleri öğreniyorsunuz.Öncelikle seviye tespit sınavını çözüp seviyenizi öğrenip sizi yönlendiren bir sistemi var.Daha sonra seviyenizin bulunduğu ünitelerdeki grammar olsun,listening olsun vocabulary olsun egzersizlerle İngilizce'yi online ve istediğiniz zaman eğlenceli bir şekilde en yalın ve basit anlatımıyla öğrenmeye çalışıyorsunuz. Uygulamayı son derece başarılı buluyorum. Tek eksiği güncelliği. Çok iyi bir sosyal medya tanıtımıyla hedef kitlesine ulabileceğini düşünüyorum. Forum sitesinde sizi yöneltip chat yapmanızı sağlayarak öğrendiklerinizi konuşmada test etmeye yöneltme işlevi de söz konusu. Tabi bunun daha aktif olması gerekiyor.

Üyelik için> http://ide.yok.gov.tr/
Sitemiz : http://dilegitim.yok.gov.tr/yok/login.php sisteme buradan giriş yapılıyor üye olunduktan sonra.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...