23 Ağustos 2016 Salı

Bugün Bir Mektup Yazdım..

Bugün bir mektup yazdım.. Yıllar olmuştur kartpostallar, mektuplar göndermeyeli. İyi ki de o anıları yaşamışım. Geçen gün gördüğüm bir posttan sonra karar verdim ben de kendime bir mektup yazmaya. Kendime evet kendime yazacağım. Gelecekteki Sinem'e.

Neden yazacağım çünkü gerçekten hedeflerime, hayallerime, istediklerime ulaşabilmiş miyim ulaşamamış mıyım? Yahut hayatımdaki kararlara, değişikliklere karakter olarak ne kadar olgunlaşıp olgunlaşmadığıma, hayata bakış açıma.. Ben her sene yılbaşından sonra o yılın ilk 6 ay ve sonraki 2. yarı olmak üzere hedefler, planlar takvimler hazırlayan biriyim. Her sene yılbaşında da bu yazıyı okurum. Ne kadarını başarabilmişim, ne kadarını başaramamışım, hangileri eksik kalmış. Tabii ki yılın başında yazdıklarım o yıl içerisinde kendimde dahil diğer etkenlere göre değişiklik gösterebilir.
Ama yılbaşında o yazıyı okuduğum andaki yüzümdeki mutluluk tarif edilemez.. Yeni yıl, yeni hedefler, yeni umutlar..

Şimdi de onun daha farklı bir versiyonu olan geleceğe mektup gibi düşünebileceğiniz bir mektup yazacağım kendime. Bugün gidip mektup zarfı alacağım. Güzelce saklayacağım. 3 sene gibi bir hedef koydum kendime. 3 sene sonra açmayı düşünüyorum. Kafamda mektup yazısı için yazacaklarımın ana hatları mevcut. Yazmak için sabırsızlanıyorum.

2019 yılının Ağustos 23'ünde bu yazacağım mektubu açacağım. Tabii neler olup biter, hiç belli olmaz hayat bu..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...