1 Eylül 2014 Pazartesi

İsmek 2014

Herkese Merhaba,
Sizlere yararlı duyurular yapacağım.
Geçen sene İsmek kurslarından birine gitmiştim. Ve gerçekten çok yararlı oldu bana. Bu sene de  yakından kayıtları ve kursları takip ediyorum.  İsmek kursları ücretsiz ve giderek çeşitli branşlarda kurslar açılıyor. Bu çok sevindirici bir haber.
ismek.ibb.gov.tr 'dan takip edebilir, ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.
Anasayfada bugün çok güzel bir haber gördüm. İsmek bu sene yeni branşların gelmesi dışında artık tüm kayıtların online yapılmasını getirmiş. Bu çok  güzel bir yenilik:)
Yani şubeye gitmeden internet üzerinden kurs kaydınızı yapabiliyorsunuz.

Ayrıca önemli bir uyarı yapmak istiyorum. Kayıtlar 8 Eylül'de başlıyor! Ayrıca bazı kursların kontenjanı çabuk dolabiliyor. Süreyi kaçırmadan, size en yakın şubeden kayıt yapabilirsiniz.
8 Eylül'de online kayıtlar, Ekim ayında da dersler başlıyor.
Benim bir kaç düşündüğüm branşlar var. Özellikle kendi alanımda faydası olabileceğine inandığım.
Google Seo Adwords ve Photoshop kursu.
Umarım yakın bir şubede, bu kursları alabilirim.
Şimdilik görüşmek dileğiyle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...