27 Eylül 2014 Cumartesi

Sonbahar mı gelmiş? Hoşgelmiş..

En son ne zaman yazdığımı hatırlamıyorum yine:)
İş arama sürecim devam etmekte olup, görüşmelere çağrılmak bile beni mutlu ediyor:)
Pollyannacılıkta son nokta bu olsa gerek. Çizgi - Tagem sayesinde Photoshop öğreniyorum. Çok zevkli  ve uygulamalı anlatımları var.

Türkiye Kadın Girişimciler Derneği(Kagider) projesi Geleceğin Genç Kadın Liderleri mülakatlarını geçtim. Ve bugün aldığım maille çok sevindim. Projeye kabul edildim.Benim için bu projede yer almak çok anlamlı ve onur verici bir duygu. Kagider gibi Türk Kadınları'nı cesaretlendiren, destekleyen derneklerimizin olması ne kadar güzel bir şey. Eğitimi sabırsızlıkla bekliyorum.
4 gün boyunca başarılı kadın liderlerden çeşitli alanlarda dersler alacağım. Bu benim için hayatımda alabileceğim önemli ve değerli aşamalardan birisi olacak. Bana çok şey katacağına inanıyorum. İş arama sürecimde 6 ay boyunca mentorlük verecekler ve işe yerleştirme sürecini takip edecekler.

Projeden haberdar olmayanlarınız için (geleceginkadinliderleri.org) buradan bilgi alabilirsiniz.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bol yağmurlu sonbahar geliyor..Bereketli olsun, Güzel bir yıl olsun istiyorum 2015'in.
Ben şimdiden yılbaşına geldim:) Şubat'ın o soğuk havasında doğmuş bir insan olarak kışı soğuğunu seviyorum. Tabi sokakta kalan, yakacak odunu, kömürü olmayan insanlar da gelmiyor değil aklıma.
Ahh o ayakkabısı kabanı olmayan çocuklar, çocuklarımız..

Biz çok şanslıyız. Değerini bilene ve şükredene..
Hakkımda hayırlısı olması dileğimle..
Çayınız, battaniyeniz.. kitabınız olsun..
Bu hayatta çok değil doğru düzgün 1 tane arkadaşınız dostunuz olsun yeter..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...