31 Aralık 2014 Çarşamba

2015: Güzel bir yıl olman dileğimle..


Merhaba,
Aslında daha önceden yazacaktım ama bir türlü vakit olmadı.
Şimdiye kısmetmiş.
2014 yılı kendi adıma kötü bir seneydi. Yaşanan kayıplar, yaşanan sıkıntılar açısından..
2015'in sağlıklı, huzur dolu, mutlu, sevgi dolu, başarılı bir yıl olması dileğiyle..
Yeni yıl demek,
yeni hedefler, yeni planlar demek benim açımdan.
İstediğim hedeflere ulaşmak  için çok çalışacağım.

Sil baştan yaşama şansım olsaydı eğer,oturup saymazdım eski yanlışlarımı.Kusursuz olmaya çalışmaz, rahat bırakırdım yüreğimi.Ve elbette çok daha coşku dolu olurdu sevdalarım    Jorge Luis Borges



Yeni Yıl Yeni Kararlar demek benim adıma..
Daha Fazla Dinleyeceğim.
Daha Fazla Kitap Okuyacağım,
Daha Fazla Planlama Yapacağım.
Daha Fazla Yazı Yazacağım.
Daha Fazla Sevdiklerime Zaman Ayıracağım.
Daha Fazla Yoga Yapacağım.
Daha Fazla Dengeli Besleneceğim.
Daha Fazla Yürüyeceğim.
Daha Fazla Kendime Bakacağım.
Daha Fazla Değer Vereceğim Hakedenlere..
Daha Fazla Önemseyeceğim Çevremdeki İnsanları..
Daha Az Hata Yapacağım
Daha Az Üzüleceğim
Daha Az Konuşacağım.
Daha Az Sinirleneceğim.
Daha Az Tembellik Yapacağım.
Daha Az Aburcubur Yiyeceğim.
İYİ SENELER HERKESE!
Sinem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...