11 Şubat 2014 Salı

Bu ay neler yok ki ohhh etkinliğe doyacağım:):)

Intermediate tekrarı bitti, bakalım gelsin sonuçlar ona göre upper'a geçeyim:)
Okul başladı.. Dün doğum günümdü şaka maka 23'e girdik. Gerçekten yaşlandığımı hissediyorum:) Zaman acayip hızlı geçiyor, farkına varamıyor insan..

Etkinlik dedim:
Öyle güzel etkinlikler var ki müthiş, tam benlik.
İlki Sabancı Üniversitesi MBA Club'ın her sene düzenlediği Sosyal Medya Zirvesi. 2012 Yılında gitmiştim etkinliğe, geçen sene bi talihsizlik oldu gidememiş çok üzülmüştüm. Bu haftasonu cumartesi günü gideceğim etkinliğe. Heyecan,merak tavan yapmış durumda.. Seminer defterim hazırlandı :)
Hemen bilgi veriyorum.
Şu ana kadar gittiğim en kaliteli seminer yapan Sabancı Üniversitesi'ydi. Yalan yok.

Geçelim ikinci etkinliğe:
İstanbul Üniversitesi Sosyal Medya Festivali düzenleniyor! Yanlış duymadınız festival:) Hemi de iki gün sürüyor artı ücretsiz daha ne istenir ki:)


Görüşmek dileğiyle..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...