9 Ocak 2014 Perşembe

Biraz melankolik bir yazımı oldu ne?

3 günlük final dönemini de geri de bıraktık. Okulun bitmesine bir dönem kaldı. Farkında mısın Sinem? diyorum kendime.
Trafikte geçen ömrümü güzelleştiriyorum. Ne mi yapıyorum? Bir buçuk kilometre yol yürüyüp ilk duraktan oturarak yolculuk etmeye ardından zaman bulamadığım İngilizce ödevlerimi artı günlük, haftalık planlarımı yapıyorum. Bazen düşünüyordum da belki trafikte kalmak gerekiyor. Bunları düşünecek vaktimiz bile yok aslında..
Stresi azaltma yollarındayım. Güzel bir radyo istasyonu buldum. Abudik gubidik şeyler çalıyor diyebilirsiniz ama inanın sakinleştiğimi farkettim, zaman daha çabuk geçiyor..
102.00 FM LUXURY felan yazıyor. Hemen Google amcama soruyorum.Luxuryloungefm'miş kendileri, Yeri Mecidiyeköy'deymiş vay be..
Koşturmaca sürüyor.. Ödevler ödevler...

Şimdilik bu kadar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...