21 Eylül 2012 Cuma

Durumlar.. Belirsizlik.. Yeni Dönem..


Herşeyin birbirine bağlı olması ne kadar garip ve zor bir durum..3.sınıf oldum.2 Sene sonra mezun olacağım.
Son 2 senemi bir çanta gibi düşünüp içine neler doldurmam gerekiyorsa elimden geldiğince ihtiyacım olan herşeyi tamamlamaya çalışacağım."Bir insan hedefi,planı ve umudu olmazsa yaşayamaz.. Yaşasa bile onun geleceği olmaz." diye düşünüyorum.Şuanki durum ders programım netleşmedi tam anlamıyla. Yeni müfredatla birlikte karışıklık ve belirsizlik söz konusu adapte olma konusunda.Aöf İktisada Giriş Bütünleme Sonuçlarını beklemekteyim ama olumsuz olacağını düşünüyorum.. Kaşındım :) Gaza geldim:) Çap(Çift Anadal Programı)'a başvurdum.Yabancı Dil Yeterlilik Sınavı'na girdim. Sınav ortaüstü seviyeydi. Benim İngilizce seviyemin üzerinde olduğu için en az 60 almam gerekiyor fakat alacağımı düşünmüyorum.Hep olumsuz düşünüyormuşum gibi gelebilir ama gerçekçi olmak daha iyidir her zaman "hayal kırıklığı" için.24 Eylül Pazartesi herşey belli olacak: Çap durumu. Olmazsa da canım sağolsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...