27 Haziran 2015 Cumartesi

Sıla Candan Erçetin Birleşimi: Güliz Ayla!

Merhabalar,
Yeni denk geldim..
Güliz Ayla,,



















Çok sert bir ifadesi var, bu ses bu kadından mı çıkıyor diye düşündüm.
Modelmiş gibi bir hareketleri var klipte.
Müzik çok tanıdık geliyor. Yunan müziğine yakın.
Pozitif, sıcak ve replay hakeden bir şarkı!
Hadi hep birlikte!  Sarılırım Sarılırımmm


Güliz Ayla Kimdir? Tanıyalım..
Güliz Ayla, Müjdat Gezen Sanat Merkezi Batı Müziği bölümü mezunu. Metin Özülkü, Extra Orkestra ve Işın Karaca gibi isimlere vokallik yapan Güliz Ayla’nın Radiolux adlı bir grubun içerisinde sahne aldı. 
"Doğa İçin Çal" projesinin 2. serisinde ufak bir bölümde şarkı söylemiştir. 
Kendine ait söz ve müzikleri de olan Güliz Ayla, Efe Bahadır ve Sıla Gençoğlu desteği ile ilk solo çalışması Olmazsan Olmaz’ı görücüye çıkardı. 
Güliz Ayla, albümden önce ilk olarak söz ve müziği kendisine ait olan, düzenlemesi ise Efe Bahadır’ a ait olan “Olmazsan Olmaz” isimli şarkısı ve video klibiyle müzik sektörüne merhaba dedi.

Tahmindi tutturdum. Sıla etkisinin kaynağı belli oldu. Bu şarkıyı Sıla'dan da dinlemek isterim.
Yolu açık olsun!

Gelelim Şarkıya:)

Olmazsan Olmaz Şarkı Sözleri

Benim bura afet yeri
Yangında var depremde hangisini anlatayım ki
Kimmiş beni söndürecek
Ateşim dinsin diye okyanusa sığınamam ki
Sarılırım sarılırım bırakmam
Çağırırım çağırırım daha da sensiz yatmam
Olmazsan olmaz büyümez çiçeklerim
Toprağım havalanmaz kurur gider bahçelerim
Ah başıma gelen benim
Aşk oyun ben oyuncak
Söyle emrine amedeyim
Kimmiş beni susturacak
Duysun be dağlar taşlar
Çok seviyorum demiş miydim
Sarılırım sarılırım bırakmam
Çağırırım çağırırım daha da sensiz yatmam
Olmazsan olmaz büyümez çiçeklerim

İyi Dinlemeler!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...