12 Mayıs 2015 Salı

Coca Cola faciasından sonra Eti 12'den Vurmuş!

İnsanlar Facebook'ta daha çok video oluşturuyor, daha çok video paylaşıyor ve videolarla daha fazla etkileşimde bulunuyor. 2014 yılında Haber Kaynağı'nda insanların ve işletmelerin paylaştığı video sayısı 2013 yılına kıyasla 3,6 kat arttı.

Tv'den hariç sürekli sosyal medyada dolaşan insanlar reklamları da sosyal medya yoluyla takip ediyor.
Bu seneye damgasını vuran Coca Cola reklamı oldu. Burada yazım bulunmaktadır. 
Şimdiler de ise Eti Pop Kek'in Mahmut Tuncer marka yüzüyle " Serçe Parmaklar Havaya, ‪#‎Popkek‬'çiler ‪#‎Mahmut‬ Abi’yle ‪#‎halay‬'a!" reklamı izleniyor..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...