30 Mayıs 2013 Perşembe

Vialand Gezisi:)

Evimize çok yakın olan Vialand Avm'ye bugün yürüyerek gittim. Kendi gözlemlerimle aktaracağım deneyimimi. Çok güzel bir proje. Projenin güzel olmasının yanı hem tema parkın, hem avm, hem konser yerinin bir arada olması. Disneyland adını anımsatan Vialand ismini çok beğenmedim açıkcası. Sanki daha farklı bir şey olabilirmiş gibime geliyor. Öncelikle şunu belirtmeliyim proje henüz tamamlanmamış. Tahminen %40ı. Bitince eminim daha güzel olacak. Bölgenin istihdamı için çok parlak bir proje. Yürüyerek gittim demiştim. Ben evimin yakınında olduğu ve yeri (Taş Ocakları) bildiğim halde yolda hiçbir Vialand tabelasını görmedim. Bu olumsuz bir durum diye düşünüyorum. Sadece Vialand tabelalarını Santralistanbul ve Alibeyköy Merkez'de gördüm. Henüz tamamlanmamış olması sabır isteyen bir şey diye düşünüyorum proje sahipleri açısından. Benim gibi duyup merak edip gelenlerle dolu şuan. Halen işçiler içerisinde çalışıyor ve henüz yerleşmeyen markalar var.(Zara vb gibi).
Gezme açısından gerçekten bu sıcak günlerde ferah bir yer. Çok fazla kalabalık değil. Gözlemlerime göre Arap turistler de var. Çoğunlukla çevrede yakın oturan ziyaretçiler var. Facebook,twitter ve youtube kanallarını takip ediyorum. Korkum olduğu için Tema parka gidemeyeceğim. Avm kısmı ve konser kısmıyla ilgilenirim:) Projeler geliştirmek adına pr'a çok iş düşüyor. Özellikle sosyal medya yönetimi bu konuda tecrübeli olmalı. Çok akılcı projeler gerçekleştirilebilir.


Avm kısmından bahsedersem; mağazaların konumlandırılışı güzel olmuş.Fazla yüksek olmaması da ayrıca güzel. Yalnız hiçbir yönlendirme tabelası göremedim alt katında da mağazalar varmış:) Şuanda açık olan ve benim gezdiğim mağazalar: Defacto, LCW, Colins, H&M, Koton, Mango, Bershka, Stradivarius, Pull and Bear, Özdilek, Deichmann, D&R, Gloria Jeans, C&A, Sarar,Süvari, Atasun, Paşabahçe, İpekyol, Levis, Penti, Perspective, Super Step, Twist, Yves Rocher ...

Mağazalar açısından değerlendirirsek bir çok avmde birarada olmayan mağazalara sahip bir alışveriş merkezi.
Kendim açımdan H&M mağazasının nadir olduğu için çok sevindim evime yakın yerde olmasından:)
Şimdilik bu kadar:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...