11 Nisan 2013 Perşembe

Okuldaki Sorunlar - Vize - Bir haftalık tatilim..

Merhaba, 
gecenin  2'sinde uyuyamayan biri var burada. Dışarıdan köpeklerin havlama sesleri geliyor. 
Geceyi sevdiğimden uyuyamıyorum. Bu aralar okuldaki teknik sorunumla uğraşıyorum. Sorunum çözülürse çok sevineceğim. Çözülmezse yasal hakkımı kullanacağım. 
Vizeler iyi - kötü geçti. İngilizce kursum idare eder. Bu hafta İngilizce çalışmaya çalışıyorum. 
Kore dizileri beni bağımlı yapıyor maalesef. Bir dizi biter diğerine geç Sinem, sonra diğeri.. diye gidiyor.
En azından bölümleri kısa yapıyorlar bizim Türk dizileri gibi 5-6 sene sürmüyor. Her şeyi tadında bırakıyorlar.
Şuan izlediğim dizi "Flower Boy Next Door". Daha önce Secret Garden, Full House, Playfull Kiss adlı Kore dizilerini izledim. Kore kültürüne çok ilgi duyuyorum. Araştırmayı seviyorum. Yalnız yemekler konusunda çok cesaretli davranamıyorum. Noodle yemedim tadını merak ediyorum. Belki yarın bir çin eriştesi alırım.

Makarnalara son derece ilgim var. Makarnayı çok seviyorum. Özellikle fettucine, tagliatelle ve spagetti.. Tabiki de üzerine domates sosları bol baharatlı ve fesleğenli.. Barilla'nın basilico sosuna hayranım..

Nerden nereye geldi konuşmam:) 

Hep önümde gelecek planları, hedefler duruyor fakat engellerimi aşamıyorum.
Burslu olduğum için sigortalı bir işte çalışamıyorum..:( Bu engelin kalkacağı söyleniyor inşallah olur.
Bir şeyler öğrenme çalışma çabası içerisindeyim ve çok istekliyim. Kafamda bir şeyleri oturturamıyorum.
Umarım zamanımı iyi değerlendiririm.
Şimdilik sağlıcakla kalın!
Baş baş


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...