25 Kasım 2012 Pazar

Uzun Bir Aradan Sonra Merhaba :)

Uzun zamandır yazma isteği olamadı maalesef.Neler yapıyorum?
Kısa bir iş deneyimi oldu.Şimdi vizeler bitti.İngilizce eğitimi için kayıt olundu.Ocak ayında kursa başlayacağım. Öğrenmeye çok istekliyim. Bu benim için gerçekten iyi oldu:) İngilizce eğitimine A1 seviyesinde başlayacağım temelim düzgün olsun diye. Orta ve Ortaüstü kısma kadar gelmeyi planlıyorum. Belki ileride 1 ay kadar yurtdışı olabilir.Okula gelince derslerime gidiyorum. Topu topu 4 dersim var zaten:) Şimdi örgüye başladım:) Tabi ben bu boyunluğu ne zamana yetiştiririm bilmiyorum. Annemin demesine göre bahara bitirirmişim:)

Susan Miller'ı takip ediyorum. Çok tutuyor dedikleri:)
http://fotoanaliz.hurriyet.com.tr/galeridetay.aspx?cid=62958&rid=4369&p=1&hid=21999595


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...