9 Ekim 2012 Salı

Soğuklar Etkisini Gösteriyor..

Merhaba herkese,
Şuan bademciklerim şişti ve boğazım gerçekten çok acıyor.Yeni yeni burun akmalar başladı:)
Ne yaptım derseniz?


Öncelikle bunu keşfettim:) Hepsi birarada ve çok uygun. 5tl


İçinde ne mi var? Çifte lezzetiyle çifte kavrulmuş sarı leblebi, güzellik dostu badem, besin deposu yer fıstığı, sağlık dopingi fındık, tadına doyulmaz meyveler, siyah kuru üzüm ve sarı kuru üzüm. Sevdiğiniz bütün lezzetler, eşit oranda, en lezzetli halleriyle Tadım Klasik'te.
Ayrıntılı bilgi için>http://www.tadim.com.tr/tr/urunler/3

Ayrıca Aktardan IHLAMUR,
ZENCEFİL
ÇUBUK TARÇIN
LİMON VE BAL

Bunları güzelce kaynatıp üzerine limon sıkıp,bal koyup bir güzel içiyorsunuz benim gibi:) 
Mevsim geçişlerine dikkat!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...