6 Temmuz 2012 Cuma

Fanta'yla Tarkan ve Emre Aydın Konseri'ne Hazır Mısınız?

Geçen sene 10.yılında Fanta Gençlik Festivali'ne gitmiştik Almanya'dan gelen kuzenimle. Manga ve Tarkan vardı. Süpriz konuk olarak da Manga'yla Göksel vardı. İstanbul'da evime 5 dk mesafede(şanslıyım) Santralistanbul İstanbul Bilgi Üniversitesi kampüsünde oldu konser. Bu sene de yine orada. Tarkan'ın gerçekten neden megastar olduğunu anladığım bir konserdi. Bir insan hem o kadar hareketli dans edip hem canlı seste bu kadar mükemmel olabilir mi? Bu nasıl bir nefes, diyaframdır? Erkeklerin bile "Tarkan.. Tarkan.." diye bağırdıklarına şahit olmuştum.
Biletleri yine kuzen ayarladı:)
Yarın konserde az yorulmak,çok eğlenmek üzere herkese iyi eğlenceler..

Biletler için: Migros,Tansaş'tan alınıyordu fakat tükenmiştir. Geçen sene karaborsada kapı açılış kısmında satanları görmüştüm. Ayrıca bir standda kapaklarınızı verip biletlerinizi de alabiliyordunuz.
10 Puan bir kişilik bilet için. 330 ml'lik teneke kutu kapakları ve 500 ml'lik mavi kapaklar 3 puan oluyor. Diğer ölçülerde 1 puan. 
Konser yerine 2-3 saat önceden gittim kızlarla. Çok kalabalıktı. Her türden insan vardı. Sanırım biletlerin demokratik olmasından dolayı. Tişört boyama sırasına 1 saate yakın dayandım. Aslında sabrımı ölçüyordum. İnsanlar Facebook Like butonu şeklinde süngerden alabilmek için o güneşin alnında sıraya girmişti saatlerde. Tişört aklım sıra daha karlıydı ya:) Çok yavaş işliyordu sıra, boya kokusundan çok etkilendim.Çıktım sıradan. Konser yerine gittiğimizde neredeyse dolmuştu saatler öncesinden mahşeri bir kalabalık vardı. Aşırı derece de serseri çoktu. Kuzenleri kalabalıkta bulmaya çalışırken izdihamda fenalaştım,tansiyonum düştüğünü farkettim. Çok kötü oldum ev yakın olduğu için konser başlamadan eve gittim. Kuzenimin söylediğine göre geçen sene daha güzelmiş. Daha gider miyim? Bu kadar kalabalık bir konsere daha gitmem. Saatlerce ayakta,sıcakta güneş tepene vurmuş sıkış sıkış milletle akraba olmuşun aynı otobüs içindeki gibi.
Bana göre değil yani:) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...