21 Temmuz 2014 Pazartesi

Tatilden Dönüş:)

Merhaba,
Tatilden yeni geldim. Ailecek Kuşadası'nda güzel bir tatil yaptım.
Gün batımından güzel bir kare paylaşıyorum sizlerle.

Neler yaptım? Güzelce dinlendim, yüzdüm, güneşlendim, yoga yaptım:)
Dart oynadım. Hatta finale bile kaldım :) 
İlk defa yaptıklarım arasında Ok Atmak, Tenis Oynamak(tabi ona oynamak denirse :) gerçekten inanılmaz zor) , Mini Golf Oynamak, Havuzda Zumba Yapmak:) 
Tatilde okuduğum kitap Franz Kafka'nın Dönüşümü'ydü. Gerçekten çok sürükleyiciydi.
Ağzımdan düşmeyen ve otelin şarkısı 90'ları hatırlatan şarkı Aşkın Nur Yengi'den Nazlanma :)
Çok iyi oldu, çok güzel oldu:)
Son olarak Güneş alerjim patlak vermeyeydi iyiydi. Uçuk dolu suratım şuan. Aft da üstüne. Doktora gittim hemen tabi. Sağlık ihmale gelmez. Kendimize iyi bakmalıyız. (Kamu Spotu:)
Farhex Sprey, Kenacort - A Aft için kullanıyorum.
Uçuk için ise Vectavir, Deslodin ve ilk defa Antibakteriyel Şampuan'a başladım:)

Sağlık bölümümüzden sonra gelelim bu ayın planlarına:)
5 Ağustos'ta İstanbul Üniversitesi'nde Yüksek Lisans için Yabancı Dil Sınavım var. 12'sinde de B2 kurunun sınavı var. Umarım güzel sonuçlar elde ederim:) Kariyer.net, Yenibiris.com, Secretcv.com üzerinden iş bulma süreci devam ediyor:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...